maandag 31 maart 2008

de Bus

Het programma genaamd de Bus, was het slappe aftreksel van de Nederlandse reality doop Big Brother. Zeventien opgeschoten passagiers in een 18 meter lange touringcar die in 16 weken door Nederland tour-den. Wat hippies maakten tot een kunst werd in Hilversum te grabbel gegooid door wat havenarbeiders, barmannen en aso's in een bus bij elkaar te stoppen met als troef een groot slaapvertrek in het, voor Val-Thorens Salou-gangers bekende, bagageruim. Gooi er wat drank in en daar heb je je kijkcijfers...

De hype genaamd de Bus ontwikkelt zich stevast elke lente ook rond een ander soort bus. De Volkswagen T1 heeft zich in het afgelopen decenium weten te positioneren in de hoogste regionen van wannahaves voor jonge yuppen. VW, een merk dat ergens (lees: Duitse degelijkheid) voor staat; T1 een mode artikel pur sang, waar je dan ook voor betaalt. Kijk op marktplaats en je geeft er zo 15 tot 20 ruggen voor uit.

Wat zou je hiervoor geven?

Geen opmerkingen: